En liten uppdatering på livet

Hej världen! Tänkte att det kanske var dags för en liten uppdatering så här på kvällskvisten. Allt är bra med mig, befinner mig just nu i Hallstahammar för några repetitioner som gjorts nu i veckan. Åker tillbaka till Örebro imorgon och ska då fotografera för Lösnummer på Kårens event Haunted House och även förfesta lite innan. Sen i helgen ska jag revidera lite texter som ska publiceras i nästa utgåva av papperstidningen, bland annat en intervju med den nya verksamhetsledaren för Örebro Riksteaterförbund och ett resereportage om Prag.
 
I veckan har jag, som sagt, repat med det gamla gänget från Ljusets Port på Hammarteatern inför This is Hallsta som har premiär den 29 november. Jag har även klappat på en knubbig Ebba, sovit hos min andra familj där jag klappat på deras katter, gjort stan med min bästa vän samt premiärbadat på actionbadet Kokpunkten. Tog även tid till att träffa min gamla mentor och vän över en god kopp te med matchande kladdkaka. Man hinner med mycket när man besöker hemorten, men aldrig tillräckligt.
 
Nästa vecka ska en delkurs i Academic Writing avklaras, tidningen ska korrekturläsas och det ska repas igen i Hallstahammar under helgen. Så ska jag försöka klämma in en filmkväll eller två och gos framför The Wire med min älskade sambo.
 
Vi hörs väl vid nästa uppdatering!
 
ps. Jag har försökt diktera ihop en recension av Gone Girl som jag sett två gånger på bio, men jag kan inte för hela mitt liv skriva ihop något. Filmen är superb, precis som boken och jag uppmuntrar er alla att se eller läsa den. En underbar deckare. Så se/läs den istället för att kolla recensioner osv. Bara bemöt denna fantastiska underhållning helhjärtat och öppensinnat så får du nog en fantastisk upplevelse. ds.
Dagbok | |
Upp