Alla tiders!

Hej världen! Förra veckan, alltså veckan innan påsk, var alldeles alldeles underbar. Efter en aktiv praktikvecka lyckades jag få till en av mina absoluta favorithelger in the history of gorgeous life. Jag fotade runt med min lilla mobil, printscreenade snaps osv så jag har lyckats få till fotografiska bevis på alla godbitar, utan särskild ordning, från helgen vecka 11, 2016.
 
Jag hade privilegiet att få min fina vän Philip över för en dag i Stockholm. Vi vandrade runt, åt massor, shoppade lite, gick på bio och pratade i timmar non-stop. BIlden ovan är en gammal goding för ibland har man det helt enkelt för trevligt tillsammans för att bryta för en groupie. Han kommer nog hata mig lite om han ser den publicerad, men bilden gör mig bara så glad! En fin representation av en alldeles underbart fin vänskap.
 
Här är en liten bild på mig och killen och, vad som skulle bli en söt, Ebba. Men någon tog fram en korv ur kylen och hon var förlorad. Vår lilla bebis. Men se ändå kärleken i Kevs ögon. I wish he would look at me like that.
 
En jättetöntig hiss-selfie från Granängsringen. Jag tyckte jag såg cool ut när jag, med fullpackad väska och solbrillorna i pannan, rörde mig mot V-town efter några praktikdagar.
 
Jag förstår inte vad ni skulle kunna undra över den här bilden? Kev har självklart gjort en operation. Det är lugnt, det är cool. Jag är nöjd. I like men with a strong jawline, I do.
 
Dessa fina damer, Emelie och syster Ellinor, plockade i fredags med mig till Eskilstuna för second hand-vandring och tonfiskrulle.
 
Strax efter turen till Eskilstuna mötte jag upp Nattiz på Bistrogränden i Västerås där vi delade på några glas vin, god mat och massa underbar catch up.
 
På lördagen var det full rulle med allt möjligt som ni kommer se nedan. Men bland annat fick jag gå på Blue Moon Bar med mina absoluta favoritmänniskor och dansa rumpan av oss och shotta loss hela natten. Aldrig varit med om maken till euforisk glädje.
 
På torsdag kväll besökte jag, Emma och Bee hennes arbetsplats för en afton av spakväll. Grönt skräp i ansiktet, bodyscrub av socker och bubbel med frukttallrik. Och så lite bastu på det. Ni hör ju?
 
Inga kommentarer. Face Swap alltså <3
 
Hittade ett par glaslösa glasögon på second hand. Elle röstade ner på dem. Jag tyckte jag såg intellektuell ut.
 
Fredagen avslutades med öl med dessa tre fina töser och dessa två män på Pitchers.
 
På lördag förmiddag, med kebab vid vår sida, satte vi oss framför tre skärmar och började väntan på biljetterna till Kents sista konsert som äger rum i 17 december. Euforin, åter igen, när vi fick biljetter!!!
 
Vi repade i lördags, i Hallstahammar. På älskade Hammarteatern, tredje föreställningen den här gruppen (med vissa ändringar) gör en föreställning med vår fina Mathias Wiik. Spelar någon gång i höst, kommer bli... En upplevelse minst sagt.
 
Ännu lite bilder från lördagskvällen. För den var verkligen helt amazeballs.
 
Utsikten under hela söndagen så jag och Bee bänkade oss framför säsong två av How to get away with Murder. Alldeles för involverade i den serien just nu, och senare på kvällen joinade Anne och Erik oss för pizza och Farmen-final. Såklart. Och även en film att somna till: Sleepless in Seattle.
 
På lördagen, mellan repet på Hammarteatern och BMB på kvällen, hann jag och Bee dra med oss våra män på 123 Schtunks fantastiska version av Romeo och Julia. Kevin och Erik blev utsatta som tusan, skulle förföras och mördas i andra akten osv. Om ni inte vet vilka 123 Schtunk er så råder jag er starkt att ta reda på det (och sitt gärna längst fram för bästa möjliga upplevelse).
 
Åter en utsikt från söndagen, här på förmiddagen, med en katt framför mig och en Kev vid vår sida och När Harry mötte Sally rullandes på TVn.
 
Måndag, tisdag och onsdag på praktiken var magnifika veckan därpå. Produktiv måndag och tisdag förmiddag. På tisdag eftermiddag höll Folkets Hus och Parker i en liten networking get together thingy som hette Påsktoddy, där folk från hela svenska filmbranschen svängde förbi. Var helt underbart trevligt och utvecklande. Alla stod och vispade äggulor med konjak och minglade runt. Dagen efter fanns det rester för alla på jobbet så, ja, varför inte?
 
På onsdag eftermiddag, denna vecka, åkte jag hemåt för vad som kom att bli en underbar påsk. Mitt sinnestillstånd på bussen när jag satt och lyssnade högt på pepp-musik, hög på livet, efter denna underbara perfekta vecka.
 
Dagbok | |
#1 - - Anonym:

Tack för fina kvällen!!! Puss / Nädiz

#2 - - Bee:

Finaste helgen, blir så lycklig bara jag tänker på den <3

Upp