Utpumpad Londonresenär på väg hem

Hej världen! London är till ända och det har gått fort men varit underbart. Hur kan det vara annat med den här bruden? Just nu sitter jag på tåget hem till Öret för en lugn helg med studier och Kevin. Är så grovt trött (har rest sedan klockan 8 i morse) och vill bara hem och ge mig själv till soffan och ett riktigt fluffigt täcke. Lite bilder kommer säkert under helgen då systemkameran flög med!
 
Men just nu, i denna stund, kan jag bara stanna upp och känna hur utvilad och lätt jag känner mig. Mycket tack vare den här fina tjejen alltså. Skulle kunna försöka vandra på moln för henne. Även om hon kommer mörda mig för den här bilden 😎
 
Massa kärlek till henne och er! Vi hörs när jag har sovit i cirka 168 timmar!
Dagbok | |
#1 - - Whalie:

TACK SJÄLV, all kärlek till dig, London och vår resa. Puss puss! (tack för den bilden btw, -.-)

Upp