Your mother warned you there'd be days like these

Hej världen! Jag är så trött och är på sånt där humör att jag vill mörda. Det syns väl ganska väl på bilden, am I right? Fast hur kan jag se mordisk ut när jag köpt en VÄNNER-tröja i London?! Mitt älskade nya plagg!
 
Helgen pågår ju tekniskt sett fortfarande men på Loggatan 7 i Örebro är det pluggverkstad. Kev jobbar med uppsats och jag läser massa klassisk litteratur, för tillfället "Stolthet och Fördom". Vi är båda egentligen på tok för trötta för det här. Vi pimplar kaffe och våra kroppar värker för vi vill bara gosa och sova framför The Office men det gjorde vi hela fredag kväll så vi får faktiskt skylla oss själva lite grann på den fronten. Igår var pluggverkstaden på stan (där jag tragiskt nog drog på mig en bondebränna!!!) men vi gav upp redan vid klockan 17 och stack på bio och såg Tomorrowland. Efter det köpte vi ostig pizza och njöt av att se den svenska vinsten i Eurovision, hoho!
 
Nej, nu måste jag sluta prokrastinera. Jäkla böcker som aldrig tar slut!
Dagbok | |
Upp