Ibland vill jag bara säga så mycket

Hej Beatrice. Trissan. Bee.
Denna kväll säger jag inte hej till världen utan jag säger hej till dig. För med det här inlägget vill jag bara säga något som jag, samtidigt som jag säger det för ofta, aldrig säger. Du är bäst. Och jag menar det inte på det sms-iga viset som understryker hur glad jag är över något du gjort eller sagt för att få mig att må bra. Jag menar rakt ut att du är den bästa och mest genuint vackra människa som finns på jorden. Sättet du tar hand om mig, hur du känner, förstår och sympatiserar med mig utan att vara nedlåtande. Och inte bara med mig, utan med alla du möter. Du är så varm i ditt hjärta och alla borde verkligen få ha en vän som dig.
Och som jag tjatar om det här, eller hur? Hur mycket jag tycker om dig. Men det är för att jag tycker verkligen att du förtjänar det varje minut, varje dag och varje sekund. Och jag känner att du nog aldrig kommer förstå hur fantastisk du är. Varför i hela världen tror du att jag ibland oroar mig så över att du ska försvinna? Du är för bra. Jag är verkligen så himla stolt över att kalla dig min bästa vän.
Fem år. Snart fem år Bee. Var tog tiden vägen? Vad gjorde vi? Vad gör vi? Jag vet inte. Men jag vet att allt kommer vara bra så länge jag kan ringa dig och prata om det. 
Fluff | |
#1 - - bee:

Du är fanimig den finaste ever, glöm inte det. Vi förtjänar varandra för vi är så jävla bäst! <3

Upp