Här sitter jag

Hej världen! Här sitter jag, med min one-of-a-kind mugg och PMS:ar mig genom praktikarbetsuppgifter. Går igenom möjliga stödansökningar jag kan göra och hittar frågetecken som mina handledare ska hjälpa mig lösa imorgon. Hela ansiktet värker och kroppen är knorrig. Ute skiner solen och här sitter jag, under en filt och gosar med mig själv. På TV:n rullar Seinfeld, en standard i Sofie och Claries humble abode.
 
Helgen har varit superb! Förutom käkproblem har jag fått spendera fina ögonblick med mina människor. Teaterrep i torsdags, finbesök av bestie till Stockholm i fredags, pannkaksbrunch med sambo och bestie lördag förmiddag och dubbeldejt i Västerås på eftermiddagen. Söndagen fick jag spendera med min vackra familj i Hallstahammar och aftonen i Västerås med spel och ett glas vin.
 
Utsikt den snöiga torsdagen från lägenheten.
 
Standardutsikten för mig en afton i Stockholm.
 
Klassisk teaterrepbild från Hallstahammar.
 
Pannkaksbrunch, tjoho!
 
Käkproblemen kommer delvis från stress, per usual. Så här är en liten reminder till mig själv, och till er ute i världen.
 
Dagbok | |
Upp