Lycklig i bröstet

Hej världen! Åh Kev. Min vackraste, snyggaste, roligaste, varmaste och verkligen truly bästa människa i världen kom till Stockholm redan i torsdags. Efter en fantastisk dag på praktiken, på grund av sol, lunch med en vän och extremt produktivt flow, mötte jag upp honom vid centralstationen och sprang in i hans armar, ni vet, med ett romantiskt musikstycke spelandes i bakgrunden, springandet sker i fake slowmotion, alla tittar. Det var vackert. Jag var lite lyckligast.
 
Så igår, fredag, var det mys galore! Självklart hann vi med att plugga/arbeta en del med praktiken osv, men främst tittade vi på massa Homeland med min andra snygga sambo Sofie, åt gott, fikade och promenerade ner till Tyresö Centrum. På kvällen serverades laxlasagne med lite Relax-vin. Idag, lördag, är jag vaken före resten av lägenheten. Älskar att vara vaken först, dricka mitt morgonkaffe och, typ, se världen före alla andra. Under dagen ska vi ta oss in till Stockholm centrum och vandra runt lite, fika, umgås, promenera. Allt med min älskade Kev. Åh. Lycklig i bröstet.
Dagbok | |
Upp