Som hastigast


What's up world! Här kommer totala vardagsinlägget. Sitter på jobbet med min snygga mugg och nya svarta polotröja och känner mig grovt vuxen. Snorar som en ko och kränger Kleenex och sprutar upp Nasin i min näsa i kopiösa mängder. Förkyld och lagom bitter och bråkar med svenska filminstitutet. För det är min vardag liksom, att tjafsa med Sveriges största filmproducent typ. Men vad gör man inte för en konferens i konstens namn?

Min spännande vardag är spännande. Förutom drypande förkylning som segar ner hela min kropp och Seinfeld som förtvinar mitt intellekt (kom på mig själv igår på en biograf igår att kasta ur mig ett "Newman!" i ett tillfälle av frustration) så har jag gått på bio. Yep. That's about it. Hail, Cesar! Coen brothers nya som jag såg med Jonas, Sofie och Amanda igår. Inte så mycket att tillägga där, filmen var flippad men bra.

Ikväll blir det fyra timmars teaterrep vilket passar min polotröja utmärkt. I helgen tänker jag försöka se så mycket gratisbio som möjligt och spendera massa kvalitetstid med Sofie och Frank Underwood. Kanske lite fika och billig lyxmat? Livet som en Stockholmsstudent.
Dagbok | |
#1 - - Nädzzzzz:

Hur snygg?!?!? 😍

Upp