Redo för ny termin och nya tag!

Hej världen!
 
Tjejen på bilden har nu bara en ynka dag av semester kvar innan plugget drar igång. Plugg som består av Engelska A, kanske, om jag har tur, lite fokus på Filmkritik och kanske en post på skoltidningen Lösnummer. Tänkte även ta upp simmandet, börja med någon form av löpträning och kanske börja rida. Låter som ganska bra sysselsättning, tycker jag. Sommarlovet, det jag nu haft, har bestått av Prag, böcker, desserter och flytt. Lite TV-serier också, med stora lass av kaffe. Men nu är vi äntligen inflyttade i Örebro och har redan genomfört tre housewarmings (varav två var med päronen och en med Örebro-vännerna). Hoppas mina fina Hallsta-vänner kommer snart och hälsar på, annars går jag lite lätt itu.
 
Morgondagen, dagen innan skolstart, kommer bestå av simning, organisering och slapphet inför tisdagens skolstart. Helt enkelt bara njuta av vår nya, stora lägenhet. Åh, så bra livet är ändå.
Dagbok | |
#1 - - Natalie:

Jag vill komma och hälsa på!!

#2 - - Rosa:

Jag kommer också gärna till ert hem!

Upp