Första dagen i resten av mitt liv

 
Hej världen!
Idag var en bra dag. Inte bara blev jag laglig över hela världen (och fick det påpekat ett antal gånger för många) utan jag fick även spendera den med delar av min fina släkt, vänner och hunden min. Dagen har rullat på stadigt sen kvart över sex i morse med frukost på sängen, second breakfast med syster som kom hem från Norge för ett tag (och hennes karl + familjen), genomdrag av 'Mannen som bar Djävulen på sin rygg', lunch med familjen och Bee, storfika med massa olika individer och till slut en myggbiten spelkväll med familjen. Jag anser mig själv firad och nöjd och ska nu pladask somna med Kev. Men på lördag blir det den riktiga festen med vännerna och imorgon en slappdag för att förbereda inför sagda fest. Ska bli härligt!
Dagbok | |
Upp