Hashtag studentliv!

Hej världen!
 
Här sitter jag på campusbibiotekets café och "pluggar" (dvs fotar mig awkwardly bland massa folk och bloggar när jag borde läsa short stories inför föreläsningen imorgon). Har jobbat idag med full rulle och har nu cirka två timmar innan styrelsemöte med Lösnummer där jag ska vara sekreterare. Efter det ska jag hem till fiskbullar med blomkålsmos och packa, för imorgon efter föreläsningen rör jag och Kev oss mot Hallsta för påsken. Mamma och pappa har köpt en enorm uppblåsbar madrass åt oss, så hur ska vi kunna säga nej?
 
Är riktigt glad måste jag säga. Fick igår reda på att jag fick VG (!!!) på språkstrukturstentan jag gjorde förra onsdagen (också känd som tentan som nästan försatte mig i koma) så Kev bjöd mig på sushi och sen såg jag bio (It follows) med Amanda och Jenny. Riktigt bra dag igår! Helgen var också fin. Såg Insurgent med Bee, var ordförande på Hammarteaterns årsmöte och sova gott hos fina familjen Ovesson innan jag pallrade mig upp klockan 7 i måndags och åkte mot Örebro och jobb. 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av mitt nu kalla te och ta tag i Sonny's blues och hitta ett tema för min uppsats. Hade!
Dagbok | |
Upp