Tött söndag!

Hej världen!

Jag har inte så mycket att säga om denna helg. Den har varit så skön. Kall, men skön. Jag har försökt plugga inför en tenta på onsdag (som är så där konstigt komplicerat enkel? You students out there know what I'm talking about!) och tittat på massa TV. Säkert gått upp 10 kilo minst på mitt lösgodis igår men det är OK när man är kvinna och PMS:ar.
 
Hade min fina familj på besök en stund idag, bjöd dem på burgare och drack kaffe. Kev är i studion hela kvällen så jag ska beställa pizza om en stund och ligga i pyjamas och titta på Six Feet Under heeeeela kvällen. Gud så skönt!
 
Imorgon ska jag hitta tillbaka till löpningen. Tolv-veckors schema som inte kräver mer än tre dagar i veckan för att hitta tillbaka till min sköna löparstil. Och imorgon börjar vi, utan ursäkter.
 
Annars har jag inte mycket att tillägga till protokollet. Förutom en sak: Chris Pratt.
 
Dagbok | |
Upp