För jag är nöjd nöjd nöjd

Hej världen!
 
Jag är så nöjd just nu. Jag menar, kaffe mitt i natten? Skrivandes på en uppsats? I Hallsta? Vilken tös skulle säga nej till ett sånt liv?!
 
I ärlighetens namn är jag superglad. Sådär mosigt trött superglad, men glad likaså. Jag har nämligen ett fint liv, fina vänner, fina intressen, snygg sambo och en helt enkelt skön inställning till livet, på något vis. Min visa vän sa det så bra: "Ta inte dig själv så jävla seriöst". Och det finns så mycket logik, svar, förklaring och förståelse i den lilla konstiga meningen så jag kan inte göra annat än att flina ner i min kaffekopp.
 
Fan alltså. Ta vara på livet och skratta så mycket du bara kan. Det är ju inte svårare än så. Tänk att det alltid ska vara de lättaste svaren som är de mer logiska.
 
Om några timmar ska jag upp och rulla till Örebro efter en helg i Hallsta och Västerås. Firat Valborg med min stjärna och fina vänner, gosat med Ebba, besökt teatern några gånger för många, skrattat åt sambon som sov på en sjunkande madrass och att bara förstå livet med, åter igen, min stjärna. Ord och visor kan inte sjunga nog om hennes fantastiska påverkan i mitt liv.
 
Don't worry, be happy. Relax, take it easy. Always look on the bright side of life. Det är verkligen inte svårare än så. Åh, så värmande det är. God natt världen. Imorgon är ännu en dag fylld av dryga motgångar och måsten. Och gud så skönt det kommer bli.
 
Dagbok | |
#1 - - Whalie:

Det gör mig så varm att veta att du är glad, love <3

Upp