Vad är väl en stor förväntning?

Åh Dickens, min kära Dickens. Idag har jag hatat dig så. Inte nog med att du stal min lunchkvart på jobbet för att du behövde läsas ut. Du gav mig också ringande huvudvärk och påhittat lock för örat av stressläsning. På grund av dig, Dicky, blev jag så trött att jag gav upp på löpningen utan gav mig hem och sov i soffan i sex timmar.
 
Livet är en strid osv osv. Tur att du skriver bra Dickens. Mindre tur att jag bara läst en volym av de tre som ska läsas. Så jag ska väl följa Pips historia nu resten av min afton innan det är dags att dra sig upp till ännu en onsdag med jobb, löpning och biomys på kvällen med några fina individer.
 
Humpf. Försöker komma på vad mer jag gjort idag men allt jag kan tänka på är Pip och alla brottslingar han springer på. Och cornbiff. För Kev lagade så grymt god vegetarisk middag idag. Om det är något jag är så är det bortskämd med snygg sambo och fint liv. Peace och kärlek på det!
Dagbok | |
Upp