#inspo

Hej världen! Klicka på bilden så kommer ni till min underbara tumblr-blogg. Det kan vara så att jag har ett beroende. Ett inspirationsberoende, if there is such a thing? Kan seriöst sitta i timmar och titta på fina bilder, reposta och like'a. Älskar att bli inspirerad och det sätter igång min inspiration så pass till den grad att jag imorgon ska ta upp mitt springande igen. Minns ni? Att jag hade en ljuvlig period hösten 2014 då jag började löpträna och älskade det? I'm doing it, getting back on track. Tack vare tumblr! God bless tumblr <3
 
Idag har varit en extremt produktiv dag. Haft möte angående budgets och stödansökningar så nu rullar praktiken på i en stadig ström. Började dagen med gröt och Seinfeld efter en god natts sömn. Efter praktiken kom jag hem till ett bad och tidig kvällsmat. Nu efter ett samtal med Bee och flertalet Seinfeld-avsnitt ska jag krypa ner med Sigge Eklunds Den sista myten. Normalaste dagen ever i Tyresö, Stockholm.  
Dagbok | |
Upp